torsdag 5 juni 2014

Nytt bakdäck

Nu blir det ingen cykling på några dagar, det skall bli skönt med en paus. Var på Cykelverkstan idag och köpte ett nytt bakdäck och fick det monterat. Erik cykelreparatören var några år äldre än jag och rörde sig sakta men gjorde ett gott jobb för en billig penning. Känns skönt med ett fräscht däck att cykla vidare på. I vänta på att Erik skulle bli klar vandrade jag omkring lite och lokaliserade mig i staden som jag tyckte det var så kul att komma till när jag var liten. Jag tillbringade många somrar i Rengsjö och Höle en mil väster om Bollnäs. Härliga sommarminnen. Nu skall jag äta en normal lunch på stan och sedan invänta Birgitta som ansluter hit i morgon då vi tar in på Grand hotell.

Campingvärden här är väldigt trevlig och tillmötesgående. Det här stället får ett högt betyg från mig.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar