tisdag 13 maj 2014

Trevlig blogg

Gert lade in en kommentar igår och via den hittade jag hans fina bloggsida Långfärdscyklisten. Där finns bl.a. en lista som Gert samlat in, på dem som av egen kraft tagit sig mellan Treriksröset - Smygehuk eller omvänt. Härligt att veta att det finns/funnits fler "knäppskallar". Ett mål blir att kvalificera sig in där

Det närmar sig nu. Cykeln är på väg och jag har all övrig utrusning samlad (utom myggstift) hemma. På söndag morgon går tåget ner till Trelleborg där jag förhoppningsvis skall finna cykeln hos Bussgods i prima skick. I morgon går jag på mitt sista gym pass före avfärd. Jag planerar också att påbörja packningen av mina sex väskor som jag förhoppningsvis orkar bära till och från tåget.
Första natten i Trelleborg där jag inväntar måndagen kommer jag att övernatta på ett som jag hoppas trevligt Svea B&B mitt i staden.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar