måndag 19 maj 2014

Stor besvikelse på Bussgods

Besvikelsen lyste säkert i mini ögon när hon på Bussgods här i Trelleborg meddelade mig att cykeln inte har anlänt, kommer förmodligen i morgon någon gång mellan 8-12. Morrr. Nu blir det att söka boende ännu en natt här. När jag bokade det rummet jag har nu så var det det sista som gick och det fanns inget på måndag (alltså i dag). Mina väskor är ju rätt tunga att släpa på så jag vill inte flytta för långt och samtidigt vill jag ha gångavstånd till Släp centralen som Bussgods terminal här heter.










Som lite motvikt till det så har dom en sak som är ganska festligt här. Det strövar ett antal tuppar helt fritt runt bussterminalen och de gal oavbrutet. Jag bor som tur är på ohörbart avstånd därifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar