lördag 5 april 2014

Annat att tänka på idag

Idag blev det finväder och altanen plus sambon pockade på uppmärksamhet, lite vårsysslor alltså.

Köpte poncho igår hos Bison Outdoor där jag för övrigt köpt mina cykelväskor, tält och liggunderlag. En bra närbutik och som huserar här i Åkersberga. Nu är nog allt inhandlat som jag behöver. Skall köpa ett par gasolflaskor till mitt Trangia kök, sedan är allt på plats. Ja lite mat kommer till strax innan jag far iväg. Räknar dock att lyxa till det lite i början och äta ute.

2 kommentarer:

  1. Vi följer ditt cykeläventyr med spänning från kontoret här i Åkersberga. Grymt kul initiativ av dig! Mvh Olaf & Niclas från bisonoutdoor.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt, det är lite stiltje just nu men det kommer att ta fart mer på alvar efter påsk.
      Kul att ni visar intresse för mitt lilla äventyr.

      Radera